מבוא:

חברת מעדני מניה פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישותיו הייחודיות. מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה.

רכז הנגישות (לחץ כאן לפתיחת הודעת המינוי) בחברתנו הינו ברנמן גבי.

 

במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו ב-

אחת מהדרכים הבאות:

בטלפון: 03-9517045 שלוחה 101

בפקס: 03-9519069 או 073-2865904 fax to mail

בדואר אלקטרוני: gaby@mania-m.co.il

 

בסניפי מעדני מניה ניתן למצוא:

• עזרים לכבדי שמיעה

בסניפי הרשת קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג “לולאת השראה” על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.

• עזרה בתחום החנות

צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה שתעלה במהלך ביצוע הקניות.

• שירותים

במרבית סניפי הרשת מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.

לטבלת פירוט הסדרי הנגישות בסניפי מניה – לחץ כאן 

 

אתר האינטרנט:

אתר האינטרנט של החברה משתמש בשירותי תוכנת ההנגשה לאתרי אינטרנט, למשתמשים עם מגבלות בשם Enable.

מערכת הנגישות של Enable מאפשר לאתר לעמוד בתקינה WCAG 2.0 ברמה AA שנערך ע”י הארגון הבינלאומי W3C ולקיים את הנדרש

בהתייחס לסעיף האינטרנט בתקנות הנגישות לשירות, ולפי מגבלות היצרן Enable, תנאי השימוש של Enable, ומחויבויות הלקוח מטעם Enable.